כיצד לבחור חברה או משרד לתרגום נוטריוני?

צריכים לתרגם מסמכים, תעודות או אישורים כאלו ואחרים שלגביהם נדרש אישור נוטריוני? מחפשים אחר נותני שירות בתחום התרגום הנוטריוני? בכתבה שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לבחירת חברות ומשרדים העוסקים ומתמחים במתן שירותי תרגום נוטריוני.

  1. הסמכה מקצועית- על פי חוק הנוטריונים המונהג בישראל מאז שנת 1976 נקבע כי שירותיו של נוטריון יינתנו אך ורק על ידי עו"ד אשר הוסמך כנוטריון. לפיכך, חשוב לבדוק האם לחברה/משרד באמצעותה אתם מעוניינים לקבל שירותי נוטריון, אכן עומדת הסמכה מקצועית לכך.
  2. וותק מקצועי- בדומה לכל תחום מקצועי אחר, גם בתחום השירותים הנוטריוניים, מומלץ לעבוד אל מול משרד תרגום נוטריוני בעל וותק מקצועי רב שנים בענף התרגום והשירותים הנוטריוניים כאחד.
  3. היקף שירותי התרגום המוצעים לכם- לצורך בחירת חברה תרגום נוטריוני אנו ממליצים לכם לבדוק מהו היקף שירותי התרגום המוצעים לכם על ידה. כמו כן, חשוב לבדוק ששירותים אלו מיושמים על ידי צוות מקצועי של אנשי תרגום (דוברי שפות התרגום השונות ברמת שפת אם).
  4. התמחות ענפית- תרגום נוטריוני מסווג למספר תחומי תרגום שונים הכוללים בין היתר: תרגום נוטריוני של תעודות, תרגום נוטריוני של מסמכים משפטיים, תרגום נוטריוני של אישורים ורישיונות, תרגום נוטריוני של מסמכים עסקיים, תרגום נוטריוני של מסמכים רפואיים וכדומה. לפיכך, אנו ממליצים לכם לבחור במשרד תרגום נוטריוני העוסק ומתמחה בתחום הרלוונטי לכם וזאת לנוכח החשיבות הנלווית לתרגום נכון ומדויק של מונחים ומושגים שונים בתחום הרלוונטי.

יריב קדם- משרד עו"ד ונוטריון בעל וותק של למעלה מ-20 שנה במתן שירותי תרגום נוטריוני

אנחנו ביריב קדם- משרד עו"ד ונוטריון, עוסקים ומתמחים כבר למעלה מ-20 שנה במתן שירותי תרגום ותמלול לצד שירותים נוטריוניים לכל מטרה. הידע המקצועי העומד לרשותנו בשילוב הניסיון הרב תחומי שלנו בכל תחומי התרגום הנוטריוני, מבטיחים גם לכם שירות תרגום נוטריוני מקצועי, מקיף ויעיל במיוחד. לרשותנו, מחלקת תרגום המתמחה בתרגום מסמכים, תעודות, רישיונות ואישורים מכל סוג ולכל מטרה נוטריוניות כזו או אחרת.

לפרטים נוספים אודות שירותי התרגום הנוטריוני המוצעים לכם במשרדנו,

חייגו עכשיו: 03-6543210 

על מנת לקבל הצעת מחיר, אנא מלאו את פרטיכם

    * שדה חובה