כל מה שצריך וחשוב לדעת על תעודת יושר כמסמך נוטריוני

תעודת יושר במדינת ישראל מונפקת על ידי משטרת ישראל והיא כוללת בתוכה שני פרמטרים שונים: הראשון מתייחס לרישום פלילי הנזקף לחובתו של מבקש התעודה, והשני מפרט בתוכו חקירות והתייחסות לתיקים פתוחים העומדים כנגד מבקש התעודה. במקרים וגיליון הרישום הינו ריק מתוכן, הדבר מעיד על יושרו של מבקש התעודה ועל כך שלא עומד ו/או עמד כנגדו הליך פלילי.

 

דברו איתנו

072-3957626 phone
במיילpencil  

תרגום תעודת יושר לאנגלית תידרש בכל אותם מקרים בהם תהיו מעוניינים לעבוד ו/או להתגורר לחו"ל ולצורך כך תדרשו להציג בפני הרשויות ו/או הגופים הרלוונטיים את מסמך תעודת היושר מתורגם מעברית לאנגלית. חשוב לציין שבדומה לכל תעודה אחרת אותו תדרשו לתרגם לאנגלית, מלאכת התרגום חייבת להיעשות על ידי אנשי מקצוע ודוברי אנגלית כשפת אם. במחלקות תרגום נוטריוני הפועלות מטעמם של משרדי נוטריון כאלו ואחרים, תוכלו ליהנות מהיצע מגוון של שירותי תרגום לכל סוגי המסמכים, התעודות והאישורים הנוטריונים הנחוצים לכם, וזאת בנוסף לשירות אישורי אפוסטיל כנדרש במסגרת הליך הצגת מסמכים נוטריוניים לרשויות שונות בחו"ל.

על פי החוק המונהג במדינת ישראל, כל אדם רשאי לקבל עבורו את גיליון הרישום הפלילי המיוחס לו, כאשר גיליון זה מכונה בשפת העם: תעודת יושר. את הבקשה לצרכי הנפקתה של תעודת היושר ניתן להגיש בכל תחנת משטרה באזור מגוריכם. חשוב להבהיר, שבמדינת ישראל, גם לרשות המעסיקים (הן במגזר הציבורי והן במגזר העסקי) עומדת הזכות להגיש בקשה לקבלת תעודת יושר וזאת לצרכי קבלת החלטה בנוגע להעסקתו של האדם שלגביו הוגשה הבקשה. יחד עם זאת, חשוב לציין שהגשת הבקשה על ידי הגוף העסקי-ציבורי, חייבת להיעשות בהסכמתו של המועמד לעבודה.

במקרים בהם לצרכי הגירה לחו"ל (לכל מטרה: עבודה, לימודים, רילוקיישן וכדומה), תדרשו להציג תעודת יושר, תוכלו לפנות למשרד נוטריון (לאחר הנפקת התעודה) וזאת לצרכי אישור נוטריוני לגבי תעודת יושר תרגום לאנגלית.

רוצים לדעת יותר על שירותי תרגום נוטריוני של מסמכים, תעודות ורישיונות הנחוצים לכם לצרכי הגירה לחו"ל? אצלנו ב-יריב קדם, משרד עו"ד ונוטריון, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים נוטריוניים הכוללים גם שירותי תרגום לכל סוגי המסמכים ולכל שפת תרגום נחוצה. לפרטים נוספים, חייגו: 072-3957626

על מנת לקבל הצעת מחיר, אנא מלאו את פרטיכם

    * שדה חובה