תרגום נוטריוני של תעודות הבגרות – מה חשוב לדעת?

תרגום נוטריוני של תעודת הבגרות הינו שירות מקצועי נוסף המוצע לכם ב-יריב קדם, משרד עו"ד ונוטריון בעל התמחות במתן שירותי תרגום ותמלול ושירותים נוטריונים לכל סוגי התעודות. בשורות שלפניכם, תוכלו למצוא מידע כללי אודות חשיבות התרגום של תעודות הבגרות והיקף השירותים המוצעים לכם לצורך כך ב-יריב קדם, משרד עו"ד ונוטריון.

דברו איתנו

072-3957626 phone
במיילpencil  

תרגום תעודת בגרות לאנגלית או לכל שפת תרגום נדרשת, הינה פעולה לה תדרשו בעיקר במקרים בהם תהיו מעוניינים ללמוד בחו"ל ולצורך ההרשמה או תהליך המיון והקליטה שלכם, תדרשו להציג בפני הגופים הרלוונטיים את תעודת הבגרות שלכם אשר ניתנה לכם בישראל. פעולת התרגום הינה פעולה מקצועית אותה חשוב ליישם באמצעות משרד נוטריון מקצועי העוסק ומתמחה במתן שירותי תרגום נוטריוני לכל סוגי התעודות וזאת לנוכח החשיבות הרבה הנלווית להליך התרגום והאישור הנוטריוני הנדרש עם סיום מלאכת התרגום של התעודה.

למידע על שירותי תרגום נוטריוני לתעודת, מסמכים ורישיונות נוספים לחצו כאן

אצלנו ב-יריד קדם, משרד עו"ד ונוטריון בעל וותק מקצועי של למעלה מ-20 שנה, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים נוטריונים הכוללים בתוכם גם שירותי תרגום נוטריוני לכל סוגי התעודות, לרבות, תעודות בגרות. שירותי התרגום הנוטריוני המוצעים לכם על ידינו כוללים את הנפקתו של אישור תרגום נוטריוני לתעודת הבגרות המשלב בתוכו גם העתק של תעודת הבגרות בשפת המקור (עברית ברוב המקרים), גם את נוסח התרגום של התעודה (מופיע באנגלית ברוב המקרים) וגם אישור נוטריוני המעיד על נכונות התרגום ו/או אימות הצהרת מתרגם מקצועי בהתאם לצורך. כמו כן, אנו מטפלים עבורכם בהשגת אישורי אפוסטיל במידת הצורך.

בכל הנוגע לתעריפי השירות, חשוב לנו שתדעו ששירותי תרגום תעודת בגרות לאנגלית מחיר נקבע בין היתר בהתאם להיקף המילים הכלולות בתעודה וזאת בהתאם לתעריף האחיד הנקבע על ידי משרד המשפטים.

מעוניינים ללמוד בחו"ל? נדרשים לתרגום נוטריוני של תעודת בגרות או כל מסמך אחר? צרו איתנו קשר עוד היום ואנו נקצר עבורכם את כל התהליך על הצד המקצועי, היעיל והמקיף ביותר. לפרטים נוספים חייגו עכשיו: 072-3957626

על מנת לקבל הצעת מחיר, אנא מלאו את פרטיכם

    * שדה חובה