תרגום נוטריוני לתעודת גירושין – מה חשוב לדעת?

גרושים? מחזיקים בידיכם תעודת גירושין אותה אתם נדרשים לתרגם לאנגלית או לכל שפה אחרת לצרכי מעבר לחו"ל/עבודה בחו"ל או לצרכי קבלת אזרחות בחו"ל? בשורות הבאות תוכלו למצוא מידע מורחב של שירותי תרגום נוטריוני לתעודות גירושין.

דברו איתנו

072-3957626 phone
במיילpencil  

אישור נוטריוני למטרות תרגום תעודת גירושין לאנגלית או לכל שפה אחרת, הוא למעשה אישור המונפק על ידי נוטריון אשר הוסמך לצורך כך, כאשר האישור כולל בתוכו צילום העתק של תעודת הגירושין המקורית (בשפת המקור), תרגום מקצועי של תעודת הגירושין ואישור נוטריוני נוסף המעיד על נכונות ואמיתות התרגום.

אישור זה יידרש מכל אחד ואחת במיניכם אשר התגרש במדינת ישראל ו/או בכל מדינה אחרת ומחזיק בידיו תעודת גירושין, וזאת בכל אותם מקרים בהם האדם המחזיק בתעודה מעוניין ללמוד/לעבוד/להגר לחו"ל ולצורך כך הוא נדרש בין היתר להציג תעודות ומסמכים נוטריונים שונים המעידים על מצבו המשפחתי, האישי והכלכלי כאחד.

חשוב לציין ולהבהיר שעל מנת שמסמך תרגום תעודת גירושין לאנגלית יהיה תקף בחו"ל, תדרשו גם לאישור נוטריון המעיד על נכונות התרגום ו/או אימות הצהרת מתרגם הניתנת אף היא על ידי נוטריון, וזאת בנוסף לאישור אפוסטיל הניתן על ידי משרד החוץ לצרכי אישור נוטריוני לתעודת הגירושין המונפקת בישראל על ידי לשכות משרד הפנים.

לפרטים נוספים על אישורי אפוסטיל לחצו כאן

יריב קדם- משרד עו"ד ונוטריון המתמחה בתרגום נוטריוני של תעודות גירושין

אנחנו ב-יריב קדם, משרד עו"ד ונוטריון המתמחה במתן שירותי תרגומים, תמלולים ושירותים נוטריוניים, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של שירותים להשגת כל האישורים והמסמכים הנחוצים לכם לכל מטרה נוטריוניות כזו או אחרת, לרבות, אישורי נוטריון לתרגום תעודות גירושין. כמו כן, במשרדנו פועלת מחלקת תרגום מקצועית וענפה המתמחה בהליכי תרגום מקצועיים של כל סוגי התעודות, המסכמים והאישורים הנוטריוניים הנחוצים לכם. במחלקה זו פועלים מספר צוותי תרגום מיומנים בשפות שונות, לרבות, אנגלית, צרפתית, רוסית, ערבית, איטלקית וספרדית.

ההתמחות המקצועית שלנו תאפשר לכם ליהנות מטיפול יעיל, מהיר ומקצועי בכל הדרוש לכם לצרכי תרגום תעודות גירושין למטרות שימוש במוסדות והרשויות בחו"ל בהתאם לצורך. לפרטים נוספים בנושא, חייגו עכשיו: 072-3957626

על מנת לקבל הצעת מחיר, אנא מלאו את פרטיכם

    * שדה חובה