תרגום של תעודת הזהות – מתי תדרשו לכך?

תרגום נוטריוני של תעודת הזהות הוא למעשה שירות תרגום מקצועי של תעודת הזהות שבידיכם משפת המקור המופיעה בה לשפת היעד הנדרשת. פעולת התרגום הנוטריוני של תעודת הזהות שבידיכם, תידרש במקרים בהם תהיו מעוניינים ללמוד, לעבוד ו/או להגר למדינה זרה וזאת בהתאם לדרישת רשויות המדינה אליה תרצו להגר או בה תרצו לעבוד או ללמוד.

דברו איתנו

072-3957626 phone
במיילpencil  

תרגום תעודת זהות לאנגלית או לכל שפה אחרת, הינה פעולה מקצועית המיושמת על ידי משרד נוטריון המתמחה במתן אישורי תרגום נוטריונים לתעודות הזהות, כאשר אישור המופק על ידי הנוטריון כולל בתוכו העתק מצולם של תעודת הזהות המקורית (בשפת המקור), תרגום תעודת הזהות ומסמך נוסף מטעם הנוטריון המעיד של אמיתות ונכונות התרגום. כאשר אתם נדרשים לתרגם את תעודת הזהות שבידיכם לשפה אחרת, ברוב המקרים, תדרשו לצרף לאישור הנוטריוני של התרגום גם אישור אפוסטיל שהוא למעשה אישור המוענק לכם על ידי משרד החוץ וזאת לצרכי מתן תוקף מחייב לאישור הנוטריוני לגבי תרגום תעודת הזהות. חשוב לציין שלא בכל מדינה תדרשו להציג אישור אפוסטיל לגבי תרגום תעודת הזהות, כאשר חלק מהמדינות מסתפקות באישור נוטריוני של תעודת הזהות.

אזרחי ישראל הנדרשים לבצע תרגום נוטריוני של תעודת הזהות הישראלית המוחזקת בידיהם, נדרשים לעשות זאת בעיקר לצרכי לימודים או עבודה בחו"ל. על מנת להבטיח לעצמכם הליך תרגום מהיר, יעיל ומקצועי של תעודת הזהות, אנו ממליצים לכם לפנות עוד היום לקבלת מידע מורחב בנושא ב-יריב קדם, משרד עו"ד ונוטריון המתמחה בכל הנוגע לטיפול הנדרש בתרגום תעודות זהות. תרגום תעודת זהות לאנגלית או לכל שפת תרגום אחרת, הינה פעולה מקצועית המיושמת על ידי מחלקת תרגום ענפה המתמחה בהליכי תרגום של כל מסמך, תעודה או רישיון המחייב אישור נוטריוני. לרשות המשרד, התמחות מקצועית רבת שנים בכל הנוגע לליווי הליכי הנפקה, אימות ועריכה של מסמכים נוטריוניים, כאשר כל אחד מהשירותים מלווה במתן שירותי תרגום נוטריוני מקצועי ומקיף.

כמו כן, המשרד מטפל בכל ההיבטים הנדרשים להוצאת אישורי אפוסטיל במידת הצורך. לפרטים נוספים בנושא חייגו עכשיו: 072-3957626

על מנת לקבל הצעת מחיר, אנא מלאו את פרטיכם

    * שדה חובה