אישורי תרגום מסמכים

    לקבלת הצעת מחיר שלח/י פרטיך

    ספר ועט אייקון

    אישור נוטריוני לתרגום

    צריך תרגום ואישור נוטריוני לתרגום תעודות או מסמכים אחרים? הגעת למקום הנכון. צור קשר כבר עכשיו לקבלת הצעת מחיר.

    תרגום נוטריוני

    נוכל לעשות עבורך הן את התרגום והן בדיקת נכונות תרגום על ידי כנוטריון. עם נסיון בעריכה, ניסוח ותרגום של מסמכים שונים כבר יותר מ- 20 שנה, נספק לך אישורים נוטריוניים להצהרות מתרגם מכל שפה לכל שפה, ובשפות עברית ואנגלית לנכונות תרגום. נוכל לספק לך גם אישורי אפוסטיל לחו"ל בהתאם לצורך.

    אישורי נכונות תרגום ואישורי הצהרת מתרגם נדרשים מדי פעם בפעם בישראל או בחו"ל ע"י בתי המשפט, רשויות וגופים מוסדיים שונים, כאשר המסמך אשר דרוש לאותו גוף אינו בשפה הרשמית של מדינתו.

    כך לדוגמא, בתי המשפט בישראל נוהגים לבקש אישור נכונות תרגום של מסמך שהוגש להם ושאינו בעברית. דוגמא נוספת היא מוסד לימודים בחו"ל שמבקש תרגום מוסמך של תעודת בגרות או תעודת יושר, או כאשר יש צורך לתרגם תעודות גירושין ותעודות לידה לצורך נישואין אזרחיים בחו"ל. במקרים כאלה צריך אישור נוטריוני לתרגום ויתכן וגם לאשרו באופן שיהיה תקף משפטית באותה מדינה, הליך שנקרא אפוסטיל ברוב מדינות העולם (על שם אמנה בינלאומית שמסדירה הליך זה) או לגליזציה (Legalization) לגבי מדינות שאינן חברות באמנת אפוסטיל. משמעות כל ההליכים הללו היא לאפשר לאותה מדינה לקבל את המסמך ותרגומו כאילו היו מסמכים שנעשו באופן מוסמך ותקף ע"י הרשויות של אותה מדינה.

    משרד עו"ד ונוטריון יריב קדם מספק תרגום מכל שפה לכל שפה של מסמכים מכל סוג, אישורים מקצועיים, תעודות ומסמכים מורכבים – החל ממסמכים משפטיים (כגון מסמכי מכרז, הסכמים ופסקי דין), עבור דרך מסמכים עסקיים (כגון דפי מוצר, תעודות אחריות ואתרי אינטרנט) חשבונאיים (כגון דו"חות רווח והפסד ומאזנים), מסמכים מקצועיים אחרים (רפואיים, טכניים, ועוד), ותעודות מכל הסוגים.

    אודות

    עו"ד ונוטריון יריב קדם מספק שירותים נוטריוניים ובכלל זה תרגומים נוטריוניים מכל שפה לכל שפה. המשרד עוסק רבות בתרגום תעודות ממשלתיות לכל השפות ובאישורי נכונות תרגום מעברית לאנגלית ולהפך, וכן בקבלת אישורי אפוסטיל לתעודות ולאישורים הנוטריוניים כדי לתת להם תוקף בינלאומי. בתיאום עם המשרד ניתן לקבל תרגומי אקספרס של תעודות מהיום להיום.

    20 שנות ניסיון

    תוקף בינלאומי

    תרגום מקצועי מוסמך

    מכל שפה לכל שפה

    על מנת לקבל הצעת מחיר, אנא מלאו את פרטיכם

      * שדה חובה